Hvis du ikke får din vare eller ydelse
Hvis du ikke får din vare eller ydelse ...
Hvis du ikke får den vare eller ydelse, du har købt på deal, skal du kontakte den deal-side, du har handlet hos (find navnet ved at se hvem der har hævet pengene i din netbank).
Hvis du ikke får dine penge tilbage i løbet af rimelig tid, håber vi, at du vil gøre os opmærksomme på problemet, så vi kan undersøge om andre oplever det samme, så vi skal undlade at vise deals fra denne udbyder.
Det sker heldigvis yderst sjældent, at vi generelt oplever problemer med en deal-side, men det skete desværre da Dagens Bedste (findes også under navnet DagensHorsens og Dagens Getaway) gik konkurs i 2015.
Hvis deal-siden ikke giver dig dine penge igen ...
1. Kontakt e-mærket, hvis deal-siden har dette mærke (det havde Dagens Bedste pr. 5.10. 2015). E-mærket skriver selv, at de sikrer dig økonomisk med op til 10.000 kr. per handel, når du køber en fysisk vare hos en e-mærket webshop. Dette gælder desværre ikke ved konkurser, men her tilbyder e-mærket hjælp og vejledning. Læs mere
2. Kontakt din bank og bed dem gøre indsigelse - så de ganske enkelt kan række købet tilbage. Læs mere
Fortæl om din egen sag
Hvis du selv har oplevet problemer, så del gerne dine erfaringer og gode råd med andre via os. Skriv til os på kontakt@all2day.dk
Vil du gerne have dagens tip i din indbakke hver morgen?
Modtag dagens tip og dagens bedste deals til morgenkaffen. Læs mere om vores gratis service her.
Vil du gerne have dagens tip i din indbakke hver morgen?
Modtag dagens tip og dagens bedste deals til morgenkaffen. Løs mere om vores gratis service her.
Tips & rabatter
Vi har samlet de bedste spare-råd:
Har du selv et godt tip?
Så fortæl os det, så vi kan dele det med endnu flere.
Skriv til kontakt@all2day.dk